Ma 2024. március 19. kedd - József, Bánk napja van. Holnap Klaudia napja lesz.

Sukoró Kaland Klub

Bővebb információ egyesületünkről és programjainkról a www.facebook.com/sukorokalandklub oldalon.
Szervező: Gugi Krisztián

Tel: +36-20/9160-385

E-mail: kalandklub kukac sukoro.hu
Honlap: www.sukoro.hu/sukoro-kaland-klub

Kaland Klub Sukorón!
Vannak pillanatok, amikor azt mondjuk, hogy ezért érdemes volt élni, ezért érdemes volt küzdeni! Megérte, bármi történjék is ezután! Ezen élményekhez a legtöbb esetben kalandos út vezet. Jó átélni, jó megosztani, illetve legalább ilyen jó mások kalandos élményeit hallgatni, azokról beszélgetni.
A méltán népszerű es fantasztikus internet adta közösségi lehetőségek mellett sosem törpülhet el a személyes találkozók, a személyesen együtt gondolkodó es cselekvő közösségek világa es varázsa.
Ezt indítjuk útjára most Sukorón: valódi értéket hordozó és jelentő együttléteket, kultúrát és tudományt - egy kalandot kedvelő közösségben Mindenkinek!

Mi is az a kalandozás és kiket várunk előadásainkra?
Sokszor felidézem egy híres színész mondását: „A maga szemében mindenki egy elő legenda!”. Igen, az élet maga egy csodálatos kaland.  Álmok, vágyak, célok mozgatnak, bolygatnak es késztetnek cselekvésre Bennünket.
A kaland része minden nap és minden halandó, így hát Önnek is itt a helye, ha 6-99 év közötti és szívesen tölti szabadidejét más kalandorokkal. Jöjjön el, várjuk Önt is előadásainkon és közös programjainkon!
Fontos, hogy a gyermekekre is gondolunk, hiszen ŐK a jövő kalandorai! Minden előadás előtt kölyök kaland klubot tartunk fél órában, ahol a kölykök mindig bepillantást nyerhetnek a nagyelőadással kapcsolatos témába:
Természetesen lesz „kis klub” is, ahol egy szűkebb csapat örömmel találkozhat, s tervezheti vagy éppen megoszthatja aktuális kalandjait. Reményeim szerint lesznek közösségi kalandjaink is.
Minden fórum díjmentesen látogatható.

Kik az előadóink?
Előadóink fotózó vagy filmező világjárók, kutatók, sportolók, gyűjtők, repülők és búvárok, barlangászok, más megszállottak és egyéb érdekes, sokszor közismert személyiségek. Szóval csupa pozitív, az életet és a megismételhetetlen, csodálatos kék bolygónkat imádó ember.

Eddigi előadásaink:

• Gugi Krisztián és Fodor Ildikó: Mt. Everest trekking

• Mócsai Gábor: Víz alatti csodák a Dorogi-tótól a Molnár János barlangon át a korallszirtekig

• Dr. Nagy Zoltán és felesége, Bea: Szíria másik arca – A háború előtt

• Horváth András Zoltán és Szilva: Szerelmünk, Afrika! Off-road

• Végvári Tamás: Kajakkal – Távoli vizeken

• Sterczer Hilda: Nők 8000 méter felett

• Dr. Juhász Árpád: Emberevők földjén - Irian Jaya

Az előadásokon túl…
Számos közös programot szerveztünk már és szervezünk a jövőben is, például:
  • Falu kemencéjében sütés és kajakozás a Kis-tavon
  • Olasz-kőfejtő szikláin bozót irtás és Kölyök 7próba

• Síelés Eplényben

• Felfedező napja látogatás

• Gaja-szurdok kirándulás (Bakonynána Római-fürdő vízesés és Balinka-Fehérvárcsurgó)

• Kirándulás a Tihanyi-félszigetre

• A Velencei-hegység vulkanikus és löszbarlangjainak bejárása

• Látogatás a bakonyi dinoszauruszok lelőhelyére

• A csákvári barlang felfedezése

• Űrkiállítás látogatás

• Fotókiállítás szervezés

• Barlangkutató által vezetett Közös kirándulások

Hol találkozunk?
Alaptáborként a Sukoró Községi Önkormányzat támogatásával a külön nekünk felfűtött Kultúrházat jelöljük meg, outdoor programjaink részleteit pedig a kapcsolati körlevél és facebook oldalakon hirdetjük ki.

A Szervezőről.
Mindig is vonzottak a kalandok. Mindig is inspiráltak más kalandorok. Nagy örömmel olvastam 1994-ben a műegyetemi Hopp Ferenc Világjáró Klub plakátját egy Autós Off-road Túra beszámolójáról. Alig bírtam kivárni az idő, számoltam az éjszakákat az előadásig. Aztán azonnal lelkes és aktív tag lettem, a szerda este lett a kedvencem. Vetítettünk, beszélgettünk, kirándultunk, mai napig időnként összejárunk. 1997-ben megalapítottam a Veszprémi Egyetemi Világjáró Klubot, ami mind a mai napig működik.
Nagyon szeretek kalandozni: kirándulni, kerékpározni, kajakozni, hegyet járni, barangolni, repülni és búvárkodni, felfedezni és térképet vagy földgömböt forgatni és fotózni is
A tanulás, munka, család világában a szabadidő nincs mindig előtérben, de azért jutott és hitem szerint még sokáig jut is majd kalandból és élményből is bőségesen, melyet a következő generációval is szeretnék megismertetni.